Vinterjacka...

Åååhhh, så jobbigt det e att hitta rätt vinterjacka till mig i år.. Jag köper ju jackor så oerhört sällan, men min förra har gått sönder.. Jag letar o letar... Blir tokig snart ju...!
Nog pratat om det, inte intressant ändå, hahaha..
 
Barnens vinterkläder e i alla fall fixade, bara vinterskorna kvar o det kan ju vänta liiite till... Lr?? ;-) Kylan ute e ju helt fantastisk ju :-))
Idag har jag o barnen myst massor.. Skulle även träffat vännen Jenny, men det blev inte så - får ta det en annan dag, vi har däremot lekt med vännen Agneta..
Vi tog även en sväng förbi lekparken - sen skulle Jonas leka med sin kompis Filip, men det blev inställt så han sprang iväg till Rasmus istället :-)
Felix o jag hade en riktig mysmorgon <3 Underbart <3
 
Själv e jag oerhört lycklig just nu - trött, men lycklig :-)
 
Nä, nu ska jag fortsätta spana på teven.. O om någon har en snygg vinterjacka att sälja, så hör gärna av er :-))
Jag kan ju ändå inte bestämma mig - så bättre att någon annan får klä mig, hahaha...
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0