Äntligen lördag :-)

Ja, lördagar e fantastiska dagar :-)) Idag fick jag sovmorgon, sen en promenad o en kopp te med min svägerska Therese, sen lunch med barnen (älskling spelar c-lags match) o nu sitter jag vid datorn med en kopp kaffe..
Dom stora grabbarna busar på övervåningen o Felix ligger i sängen o leker med sin sängmobil :-)
 
Ikväll blir det en tur till vännerna Erik o Ellen, blir mysigt :-))
Vet inte om jag nämnt det tidigare men dom ska ju ha barn i början av nästa år - så på något sätt e det lite extra mysigt att umgås ;-)
Känns konstigt att Erik ska bli pappa, hahaha... Men jättekul :-)
 
Det e så väldigt många i vår närhet som ska få barn i slutet av detta år eller början på nästa.. Även Martins kompis Stefan o hans fru Debra ska få sin andra i början på nästa år - där e det tätt emellan barnen då deras lilla Cecilia blir ett nu i november :-))
Verkligen jättekul :-))
 
O våra vänner Johan o Eva ska få bebis i slutet på året - o där kommer trean :-)) Åhhh, som jag längtar... Ska bli riktigt roligt o få se hur Johan ser ut som tjej ;-))
 
Jag har även en annan vän som ska ha barn i vår :-)) Jättekul :-)))
( det e tidigt så jag håller det hemligt)
 
Ja, jag antar att jag kan hålla på precis hur länge som helst - finns ju så många i stan som man vet vilka dom e men kanske inte umgås med som ska barn..
En tjej vid namn Sofia berättade för mig när jag hade ca 2 månader kvar med Felix att hon o hennes kille hade räknat ut att dom kände 25 st i lilla Skara som ska ha barn i år... Hahahaha...
Det kommer bli kö till dagis nästa år ;-))
 
Nä, nu har Felix tröttnat på att leka själv - så jag får helt enkelt gå dit o underhålla honom lite :-))
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0