GRATTIS :-))

Vad e det för en dag?
E det en vanlig dag?
Nej, det e ingen vanlig dag för det e älskling o systers födelsedag..
HURRA HURRA HURRA :-))
 
Jaaa, idag blir det kalas här hemma för världens bästa sambo o pappa :-)) Sandra e oxå här men hon åker hem under dagen :-))
Åhh, vad jag älskar födelsedagar :-))
 
Igår var jag o vännen Michis i Lidköping, jag shoppade lite kläder till Jonas o sen var jag givetvis tvungen att fixa present oxå ;-)
Åhh, jag älskar att shoppa till barnen... Så jag o Michis får nog åka iväg snart igen :-))
 
Jag var även på efterkontrollen igår.. Tänka sig att det redan har gått 12 veckor sedan våran fina Felix kom till oss. O jag fick sitta o läsa igenom förlossningsjournalen :-DDD
Tänka sig att det kan vara så himla kul..
 
 - Så med facit i handen så kan jag konstatera att jag krystade 29 min med Jonas, 24 min med Kasper o 20 min med Felix.. O jag e helt säker på att felix hade varit ute fortare om jag hade haft någon form av bedövning/smärtstillande.. Jag tyckte ju själv att det tog lång tid pga smärtan..
Men jag klagar inte - jag har haft 3 heelt fantastiska förlossningar :-)    - Jonas tog 10 timmar, Kasper 7 timmar o Felix 3,5 timme... Helt perfekt :-)
 
Nu ska jag avnjuta en gooood kopp kaffe :-))
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0