HELA NATTEN :-)))

I natt sov Felix HELA natten :-)) Så det var 2 väldigt utvilade föräldrar som vaknade imorse :-)
 
O jag har nyss druckit lite kaffe o pratat med min mamma i telefonen.. O så kom min svärmor för en stund sen o hämtade Kasper - hon ville ha honom idag.. :-)
Blir kul för honom att få en heldag med farmor.. :-)
 
Så vad ska jag o dom andra 2 grabbarna hitta på då??
 
Just nu sitter jag i soffan o spanar på mitt nya favoritprogram "Bedlam".... Sååå bra ju :-)
O så blir det nog en kopp kaffe till medan Felix vilar - sen får det nog bli en promenad, e ju jätteskönt ute idag :-)
 
O så undrar jag - Vilka läser min blogg??
Jag ser ju att den blir läst, hahahaha... Med tanke på hur lite jag har bloggat senaste året, så e det ju kul att några fortfarande finns kvar :-)
 
Vi hade en väldigt trevlig kväll hos Erik o Ellen igår - nu börjar det faktiskt synas på Ellen att det kommer en knodd inom kort, hahaha.. Rooligt :-)
Ska bli jättespännande att se dom som föräldrar :-))
 
Hm, kommer inte på så mycket att skriva nu så får helt enkelt återkomma lite senare :-)
 
Tjing...


Kommentarer
Malin

Irene, jag är ju en trogen läsare, även när du inte skriver. Det blir förstås i längden tråkigt att läsa samma text i dagar, men jag står ut :D Jag är ju dock dålig på att kommentera, det sa du nog en gång, men nu vet du :D Kram på dig, bästaste du :)

Svar: Åhh, underbara du :-))
Jag ska komma med tätare inlägg framöver :-))
Kraam tillbaka, bästaste du :-)
Irene

2012-09-23 @ 12:14:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0