Inte riktigt som jag tänkt....

Gårdagen måste ha varit vääldigt jobbig eftersom jag somnade innan barnen, hahaha.. Innan kl 20 låg jag däckad i soffan - vaknade kring 22 o förflyttade mig till sängen :-)
 
Idag när jag vaknade så började stackars Kasper kräkas :-(
Det var nog inte så bra med 2 flaskor välling på morgonen när man haft hög feber o knappt ätit på nästan 2 dagar :-(
Men givetvis när någon här hemma kräks så ringde jag till Camilla för att informera henne om detta, o hon i sin tur skulle precis ringa till mig eftersom hennes son fått feber..
Så det blev ingen fika med henne idag..
Däremot så tog jag o Jonas en fika efter att jag hämtade honom i skolan, vi satt på uteserveringen - det var rätt tomt där, hahaha... Men kul hade vi.. :-D
O så var det ju faktiskt himlans skönt väder ute idag... Vi tog en sväng förbi Ica innan vi gick hem igen o där möttes vi av en vääldigt mycket gladare o piggare Kasper.. :-)
 
O nu ikväll så har jag suttit vid datorn o fixat lite med nästa års almanacka :-) Det e väldigt kul men tar vääldigt låång tid, tyvärr...
 
Nä, nu ska jag fixa det sista med tvätten :-)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0