Mitt liv...

Mitt liv som 3 barnsmamma, har både blivit som jag tänkt mig men samtidigt inte..
 
Jag trodde att det skulle bli jobbigare med en bebis än vad det blev - eftersom jag mest njuter o flyter mig igenom dagarna.. Däremot så blev det så mycket mer runt omkring - som handling, tvätt, städ osv...
Ibland när Martin har jobbat mycket så känns det som om jag inte gjort annat än sprungit runt hemma o fixat o donat, samtidigt som jag tar hand om mina 3 killar..
Felix e ju väldigt lätt att ta hand om medan Jonas o Kasper e i varsin "period" i livet - så det blir många fajter med dom på dagarna.. O just dom fajterna kan vara det som tröttar ut mig mest..
 
Jag umgås ju inte med så många, finns ju liksom inte så mycket tid till det just nu, hahaha... Det gör mig inte så mycket eftersom jag vet att det finns tid för det lite senare :-))
O i den här åldern så finns ju vännerna kvar om dom inte t.o.m e i samma sits som jag själv, hahaha...
 
Nu kom älskling hem - haltandes... HAHAHAHA...
Det var nog en bra match ;-)
 
Nu ska jag glo runt lite på nätet - bara för att Felix vilar en liten stund :-)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0