Nya bloggen...

Ja, jag har allt svårt att lära mig hitta här på den nya designen för bloggen, hahaha... Men efter en del knapptryckningar så kommer jag rätt :-)
 
Nu e det åter några dagar sen jag skrev här.. Det händer ju som sagt saker hela tiden, e ju faktiskt lite svårt att få tiden att räcka till med en liten bebis :-))
För när han sover så måste ju allt annat göras som, tvätta, diska, plocka, vika tvätt, underhålla dom andra barnen o där emellan finns en massa dagis/skol tider att passa oxå :-))
 
Idag efter lämningen av barnen så åkte jag till min vän Malin o hennes lilla Nova som e nyfyllda 2 år :-)) Stora tjejen nu ju :-)) Då dom stora var iväg på skola/dagis så var det bara Felix som fick följa med o ge presenten från oss :-)
 
O jag har lovat mig själv att INTE handla kläder till barnen HELA tiden o det går VÄLDIGT bra, men satan vad jag lider.. Jag vill köpa allt - jag har verkligen en svaghet för fina barnkläder... Hahahahaha..
Men jag blev lite glad när Jonas faktiskt behövde en ny vinterjacka - Så det har jag köpt :-DDDDD
Slänger ut en bild på den :-)))
Tycker den e mycket fin om jag får säga det själv.. Märket på den e jag inte bekant med sen innan så det blir spännande att se om det e lika prisvärt som Didriksson :-)
 
Kasper får ha sin overall som vi köpte förra året - e en Didriksson så den funkar flera säsonger, mycket prisvärt..
 
O lilla Felix få ha Jonas gamla vinteroverall :-)) Känns härligt att kunna använda Jonas kläder oxå :-) Däremot så kommer Felix få en åkpåse i julklapp - så jag ska bege mig till babyproffsen framöver för att prova lite :-))
Den som hör till vagnen ser jättekonstig ut i vagnen så jag måste åka dit o prova lite - det kanske blir bättre i verkligheten än på bild?!
Hoppas..!! :-)
 
O så e allt med dopet planerat - Mycket skojsigt :-)
Så nu kommer den där evigt spännande väntan - vem/vilka blir bjudna, hahahahaha....
 
O ikväll kommer våra fina vänner Jeannette o Magnus hit på pizzamys :-)) Sååå roligt att ha Magnus hemma.. O snart e han hemma för gott... det gillas massor :-))
 
Nä, nu åkte älskling iväg på träning så jag ska ta tag i resten här hemma.. Finns ju fortfarande tvätt o barn att ta hand om ;-)
 
O förresten ang kvällen hos Jenny - Jag hade jätte trevligt o kräftor e helt galet gott :-)) Verkligen en välbehövlig kväll med tjejorna :-))
Tack Jenny för en jätte mysig kväll/natt :-)))
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0