Öf idag :-))

Idag började dagen med ett tandläkarbesök för Kasper, men han vägrade öppna munnen så vi var snabbt därifrån med orden att vi får ta det en annan dag :-D
Efter det så gick vi till Öf med båda barnen - men Martin o Felix var bara där ca 20 min, sen blev Felix hungrig så dom åkte hem - vi hade inte med oss någon mat...
Men jag o Kasper stannade kvar o pysslade lite :-)
 
O om en liten stund kommer Sandra hit, hon ska ta med dom stora grabbarna hem till sig över helgen.. Det kommer dom definitivt gilla :-)
O jag... Ja, jag ska faktiskt till vännen Jenny ikväll o äta kräftor :-D
 
vet att jag förmodligen kommer få skit för det - det passar sig inte i dagens samhälle att jag som mamma, umgås med mina vänner utan mitt nyfödda barn.. Men eftersom Felix inte ammas längre så har Martin lika stor rätt till honom som jag - o jag kan tycka att det e bra att Martin får lite egentid med honom.. Martin jobbar ju hela dagarna, så jag får ju jättemycket tid med Felix <3
O våran fina lilla kille har redan hunnit bli 2,5 månad :-)))
 
O jag som mamma o som e den som e hemma med honom - har haft ont i magen hela veckan bara för att jag vetat att jag sa´ka iväg ikväll :-/
Känns helt sjukt konstigt att inte ta hand om honom... Min fina lilla kille...
 
Jag e sååå sjukt stolt över mina fantastiska söner - mina hjärtan - mitt liv <3 <3 <3
 
O nu ramlar Sandra o Jonas in vilken minut som helst - hon matchade sin buss med Jonas sluttid på skolan :-)
 
Slänger in lite bilder på mig o Martin - finaste barnen Jonas, Kasper o Felix  <3
Min fina familj....Så mycket lycka....Så mycket kärlek <3
 
 
Tjing...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0