Ojsan...

Ja, nu e det allt länge sen jag skrev sist... Hade ingen aning om det, hahaha...
Här e det som vanligt igen :-) för igår började Kasper dagis efter det lååånga sommarlovet :-) Känns ju faktiskt riktigt konstigt att det bara e jag o Felix några dagar i veckan, hahaha..
 
Idag har jag o Felix varit en sväng till Carolin o myst med henne o 2 av hennes 3 barn.. :-) Ska se om jag kan ordna till min bakgrundsbild oxå - det saknas ju en grabb där :-(
Ska kolla med min vän Eva om hon vill hjälpa mig denna gången oxå :-DDDD
 
Får blogga lite mer ikväll när barnen lagt sig, e ju fullt ös här om dagarna :-)
 
Bjuder dock på en bild på grabbarna som e tagen när Felix var som nyast :-))
 
Hahaha... det e såhär en bild ska se ut :-) Sådär halvdan ;-))
 
Tjing..


Kommentarer
Eva Ewald

Vi får slå våra kloka huvud ihop och pyssla ihop en snygg header med allagrabbsen

Svar: Jag behåller denna så länge - så ordnar du o jag en snygg header när vi kan ta ett glas vin ihop oxå :-))Om ett halvår, kanske :-))
Irene

2012-09-08 @ 11:49:56
URL: http://evar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0