Roooligt :-D

Ja, det e ju ingen hemlighet att det e ett riktigt babyboom år i år... Men det som jag tycker e så roligt, e att man i slutet av graviditeten verkligen lääängtar tills allt sätter igång o man får träffa sin bebis..
Ja, man lääängtar till den värsta tänkbara smärtan man kan gå igenom, hahaha...
Det e faktiskt lite roligt ;-)
 
Nog om det, hahaha...
 
Idag har jag o dom små grabbarna myst hemma, sen hämtade vi Jonas i skolan o sen har vi hållt oss hemma.. Jonas o Kasper var ute o lekte när vi kom hem, men jag o Felix höll oss inne :-)
O Jonas har studiedag imorrn :-) Det hade jag missat helt, haha.. Jonas berättade det för mig när han kom hem, så jag kollade månadsbladet o visst stod det att han e ledig ;-)
Härligt :-))
Slänger även in några bilder på de två minsta killarna..
O ja, jag kan nog se en liten likhet, men jättelika e dom ju inte... Kasper ser ut som sin pappa o Felix ser ut som mig :-)) O Jonas var väldigt lik mig som liten så det finns en hel del likheter med Jonas oxå :-))
 
Först ut e Felix <3
   
Sen har vi Kasper <3
Tyvärr inte den bästa bilden på mig o Kasper, men dom e lika gamla på dessa kort :-)
Känns ju helt overkligt att Kasper har varit såhär liten, hahaha...
 
Jag försökte förstora kortet på Kasper, men det gick inte tyvärr... :-(
 
Nu ska jag fortsätta titta på teve :-)
 
 
Tjing...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0