Stackars lilla Kasper :-(

Idag drog jag o Felix till Öppna förskolan o lekte lite :-) himlans mysigt :-))
När vi kom hem gick vi en extra promenad med Carolin o hennes 3 söner.... Alltid lika trevligt :-)
 
O så har stackars Kasper fått 39,5 i feber - han ligger helt utslagen i soffan :-(
Gör ju jätteont i mitt mammahjärta att se honom sån... Hoppas, hoppas att han mår mycket bättre imorrn.. 
Jag saknar min halvgalna unge som trotsar mig hela tiden ju :-)
 
Just nu sitter jag i telefonkö till försäkringskassan - alltid lika roligt.. E ju bäst att man håller koll på dom, man kan inte lita på dom nu för tiden ;-)
O när jag började så hade jag bara nr 180 i kön :-D så det borde väl vara jag snart, hahahaha...
 
Jonas e hos en kompis - han har haft kompisförbud i en vecka pga av sitt beteende veckan innan, så han hann knappt innanför dörren idag innan han sprang iväg, hahaha...
Han tycker nog att det e skönt att "förbudsveckan" e över ;-)
 
O denna vecka e fullspäckad med saker.. Imorrn blir det en fika här hemma med Camilla :-) o sen på e.m har jag lovat Jonas att vi ska fika på Nockes :-) Jisses så mycket gott jag kommer äta imorrn ;-)
Ska bli jättemysigt o få lite egentid med honom <3
 
Nu ska vi fixa kvällsmaten :-))
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0