Underbara älskade vän... <3

Jag har en gammal barnsdomsvän som jag känt sedan 7-års ålder.. En helt fantastisk tjej - vi har dock levt 2 heelt olika liv, men alltid hållt kontakten..
Även fastän hon bott utomlands de senaste 10 åren :-)
 
O igår ringde jag henne eftersom hon just nu befinner sig i Sverige - hon berättade vad som hänt i hennes liv de senaste 2 åren - hur hon blivit lurad o förd bakom ljuset av den hon ville dela sitt liv med.
Mitt hjärta brast en stund - Tycker inte om att hon ska behöva uppleva sånna saker.. Hon e ju så fin..
 
Så idag har jag skrivit ett lååångt mail till henne.. Önskar det fanns något jag kunde göra - önskar att hon fick så mycket mer o bättre..
 
Har däremot bestämt mig för att vi definitivt ska åka o hälsa på henne i Grekland så fort Felix har blivit lite äldre o hon har hunnit få sin större lägenhet :-))
Tänk, så kul vi kommer ha :-))
 
O i dessa stunder slås jag av hur bra jag har det just nu.. Jag har 3 helt underbara barn (även när dom trotsar) o en helt fantastisk sambo.. <3
Så jag blev lite fylld av kärlek, så jag lägger ut en bild på mig o den finaste mannen i mitt liv <3
Tack finaste Martin för att du ger/gett mig det finaste en människa kan få <3 Du e värd så oerhört mycket - det finns ingen som du <3
Jag e dig evigt tacksam <3
Älskar dig mer än ord kan beskriva - Älskar dig av hela mitt hjärta <3
 
 
 
Nu ska jag o Felix bege oss till Öppna förskolan - det e babycafé där idag :-)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0