Barnmöbler.

Jag e ute efter lite barnmöbler, som bord o stolar samt spis till Felix, o det måste vara i trä :)
Jag e även ute efter andra träleksaker till honom :)
Hans rum e ju iordning sen några månader tillbaka, men jag har inte hunnit inreda det så som jag vill ha det ;)
O om någon av er har något av det jag e ute efter, så får ni gärna hojta till :))) lr om ni vet någon bra affär eller sida som jag kan hitta det på :)
O helst inte allt för dyrt -  e ju som sagt ett barn som ska ha det :)
 
O på tal om Felix.. Han har ju två framtänder i nedre käken, men i övre kommer det hela 3 tänder, haha.. Inte konstigt att han e lite känslig till o från ;)
Meen fortfarande den där glada killen :))
 
Idag har det varit lugnt.. Älsklings bror o hans familj kom hit på fm samt hans vän Kalle :) Mycket trevligt.. Vi var även iväg en sväng till sjön o matade änderna..
Sen drog jag o finaste svägerskan ut på promenad - o vi gick huuur länge som helst :) Haha..
O Jonas hade årets första fotbollsträning :)
 
Sen e det något fel på mig o mina förbaskade filmval!
Seriöst så valde jag en film som passar Martin - en tuff matchofilm, o vad händer?
Jo, jag hamnar bölandes i soffan!
Jävla Jake Gyllenhaal, säger jag bara!!
 
O på tal om bölande.. Jag har fått brev från min läkare, tydligen så var bilderna dom tog sist, dåliga! Så det betyder att jag måste gå igenom den  där hemska magnetröntgen igen!
Bläää!!
Det suger att det tar sån tid. Iofs så gör det nog inte det egentligen - det bara känns så.. Det e ju lite mer än 1 år sen dom upptäckte felet, men dom ville inte göra något pga graviditeten o sen var det tvunget att gå ett tag efteråt för att kroppen ska kunna anpassa sig till livet som icke gravid!
Så det e ju rätt många undersökningar som gjorts på bara några månader, men ändå!
Det jobbiga e, att allt detta e så skrämmande.
Jag e ju så rädd för att något ska gå fel..
E inte läge att gå fel med tanke på vad som e fel, så att säga!
 
Ja, ja... Nog om det!
 
Nu ska jag smutta på mitt glas med rosé till de sista avsnitten av den senaste serien jag följer ;)
 
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0