Bebismys :)

Nu har jag äntligen kunnat träffa finaste lilla Tilde som e hela 9 dagar gammal :))
Hon e såååå söt :)
Ja, jag blev alldeles käär <3
 
Så, här kommer lite bilder från besöket hos finaste Michis :)))
O så den nyblivna 2 barnsmamman förstås <3
Tilde var noga med att flytta runt huvudet 3 ggr innan hon hittade den perfekta ställningen ;)
O så jag då, givetvis :))
 
Nu blev jag allt bebissjuk... Frågade Martin försiktigt om vi kanske skulle skaffa en 4:e?
O fick "NEJ" till svar, så jag antar att det inte blir några fler, hahaha....
 
Men det e ok... Jag får gosa med andras bebisar istället :))
 
O lilla Tilde e såå fantastiskt söt...
Älskar henne o hennes storasyster massor <3
Nu längtar jag massor tills vi ses igen :))
 
 
Tjing..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0