Dagar som gått :)

Ja, jag börjar sakta men säkert återhämta mig efter ingreppet, mina smilgropar börjar komma tillbaka i mitt svullna ansikte :)
Det fina blåmärket som tagit upp en större del av min högra ansiktshalva har nu blivit gult :) O smärtan ligger på en hanterbar nivå :)))
Känns bra :)
Mitt största bekymmer e stygnen, jag kan inte riktigt vänja mig vid känslan av dom, hahaha...
Om dom sytt lite under tungan på mig så hade dom kanske fått med lite av min dubbelhaka också, hahaha..
 
Jag har även varit hos min svägerska o fått mina naglar gjorda, akryl denna gång :) Tyvärr så krånglade det lite eftersom min ena nagel har släppt från mitt finger, o jag kommer troligtvis att tappa den..
Hon sa att det kunde bero på Trauma... Hahahaha...
Ja, jag har ju känt att mitt ena finger har varit lite deppigt ett tag nu ;)
 
Jag har även köpt en gåvagn till våran fina Felix, o den kunde inte vara mer perfekt :))
Den e såååå vi :D
Såå jäkla söt :))
Tänka sig att det fanns en GRÖN :DDDD
O Felix älskar den, han har ett brett leende på läpparna när han går omkring med den.. Han ser dock sur o irriterad ut när det helt plötsligt tar stopp vid trösklar, väggar o möbler, hahaha...
 
Nä, nu ska jag fixa lite här hemma, har en hel hög med tvätt att vika som har tagit över min säng o så ska jag ta några Alvedon :)
O sen en stooooor kopp kaffe :)
För om en liten, liten stund kommer min fina Michis o hennes döttrar Thea o Tilde hit :)) Jag ska få gosa bebis :DDD
Som jag har längtat efter lillskruttan :)))
 
Kan hända att det kommer en bildbomb på underverket ikväll ;)
 
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0