Fullt ös :)

Dagen började med en promenad för mig o dom små killarna kl 9.. Vi hamnade sedan hos vännen Carolin, där blev vi hela förmiddagen :) Jättekul.. :))
Hon har ju oxå 3 söner :)
Efter det bar det av till Jonas skola för hämtning av honom, sen vidare till min svägerska Therese för att passa hennes lilla Haylie i ca 3 timmar :)
O sen blev det ett snabbt besök på Ica, o när klockan slog 17:00 stod jag innanför mina egna väggar :))
Ja, barnen har definitivt fått leka av sig idag :)
 
Nu e barnen lagda o jag har äntligen slängt ner rumpan i soffan o här blir jag nog en stund :)
Morgondagen får allt bli i ett lugnare tempo, hahaha... Jag börjar bli gammal ;)
 
Nu lite tevemys :))
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0