Idag :)

Dagen idag har varit väldigt lugn :))
 
På förmiddagen var vi inne o lekte, sen när Felix sov middag så bäddade jag ner mig i soffan med ett avsnitt av GG. Sen var det dags för lunch. Sen när Felix sov sin andra middag så passade jag o Kasper på att leva rövare i trädgården i 1,5 timme :))
(känns i kroppen att man inte e 12 år längre)  ;)
O sen kom den där stunden då jag fick sitta o bli ompysslad av min fina svägerska i hennes skönhetssalong :)
Ja, jag blir bara snyggare o snyggare ;)
Efter besöket där så for vi iväg till McDonalds med dom små :) Kasper var givetvis överlycklig, han gillar inte maten så mycket - men tanken på att vi faktiskt ÄR på Mcdonalds e tydligen vääldigt spännande :)
Felix fick leka med sina leksaker istället :)
O nu när barnen e lagda sitter jag i soffan med en öl :) O Martin e o hämtar  Jonas hos hans kompis Rasmus, Rasmus har tydligen börjat känna sig lite dålig nu på kvällen - så lika bra att hämta Jonas :)
 
Felix har ju fått öroninflammation, så det e pencillin mest hela dagarna, samtidigt e han så oerhört snorig o hostig.. Så det känns som om jag badar i snor o slem hela dagarna ;)
 
Nä, nu blir det ett avsnitt av "New girl" :)
 
 
Tjing...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0