Lördag idag :)

Ja, jag måste tydligen påminna mig själv om vad det e för dag nu för tiden.. Dagarna går så fort att jag inte hänger med alls.. Igår trodde jag att det var lördag :)
Hahaha..
 
Idag jobbar älskling, så jag e själv med barnen.. Jonas ska iväg till en kompis om en stund o innan dess ska jag ordna lunchen.. Sen blir det nog ett besök hos änderna med Kasper o Felix :)
 
E en lugn dag idag, Jonas o Kasper har bara bråkat 1 gång idag :) Det gillas skarpt.. :)
 
Ska försöka lägga ut lite bilder oxå.. O på tal om bilder så har jag en helt ny mobil - en iphone 5 :)
Ja, jag e mycket glad i den.. Jag gillade ju min iphone 4, så varför bryta ett fungerande mönster? Hahaha!
 
Tyvärr har jag ju inga bilder inlagda i den, o min bakgrundsbild e ju borta :( Jag ska se om någon jag känner har den o kan skicka den till mig.. Jag har försökt att föra över den från datorn, men det vill sig inte.
 
 Nä, nu e det dags för lite matlagande :))
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0