Ojsan!!

Ja, nu var det allt några dagar sen sist, hahaha...
 
Det har varit mycket.. Igår var jag i alla fall o opererade ut mina 2 sista visdomständer - har förvånadsvärt mindre ont än jag räknat med - fast det ser ut som om jag har stoppat in en pingisboll i vardera kind, haha... O jag känner att jag e galet svullen i munnen :)
O då har jag inte nämnt det stora blåmärket som täcker höger kind ;)  Jag e såå sjukt snygg nu :)
O jag bjuder givetvis på lite bildbevis ;)
 
Före :)
 
Efter :)
Tyvärr så e inte bildkvalitén lika bra på efterkortet, men ni ser va?? Hahahahaha... Kolla mina ögon, jag e helt sne o ojämn, hahaha...
Såå jäkla snygg :)
Meen, det e lugnt....Jag e inte bitter ;)
 
Slänger ut en bild på mig o Agneta oxå, från när vi var på Takida i helgen :))
Sikka snyggingar ;)
 
Nä, nu ska jag o mina gosiga kinder surfa vidare ;)
 
 
Tjing..


Kommentarer
Gabi

Nej men sickena Goa kinder! Dom vill jag dra lite i :)

Svar: HAHAHA.... Eller hur :D
Irene

2013-04-23 @ 22:48:52
URL: http://gabmi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0