Öroninflammation!

Älskade lilla Felix har fått öroninflammation :( Stackars liten! O jag som varit så nöjd med att han klarat grabbarnas sjukdomar såå bra hittills.. Eftersom att jag jobbar i natt så sov jag när Martin tog med honom till VC, men läkaren hade berättat att Felix Cutan Mastocytos gör att han e extra infektionskänslig.. Det har ingen sagt till oss tidigare.. Bra att veta dock..
Det har vi ju verkligen inte trott med tanke på hur sjuka dom andra grabbarna varit under hösten/vintern då Felix har klarat sig så bra..
En liten bild på min lilla sjukling i alla fall :)
Han e så lik Jonas när Jonas var liten ( iaf på denna bilden) :))
Det e lite kul :)
 
Nä, nu måste jag kila - bajsblöjsbyte på g :)
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0