PMS!

Nä, fy! Vilken dag jag har haft... Bläää!
Sur o grinig o hänvisad till soffan... Ja, det e väl lika bra att inte infektera resten av familjen med denna hemska åkomma ;)
O det blev ju inte bättre av att Kasper valde att vakna kl 05:00 - för att han var hungrig.. O jag VÄGRAR vakna så tidigt.. Så Kasper blev skitarg o stampade upp för trappan, o detta gjorde han minst 3 ggr.. Så det hela slutade givetvis med att han väckte Felix!
Jaha ja, tack för den..
Felix fick en flaska välling men låg sen vackert kvar i sängen tills kl slog 07:00 :))
Till skillnad från Kasper som satt o surade i soffan!
 
Så ja, det var en liten lättnad som rann över mig när älskling äntligen kom hem från jobbet kl 08:00 o kunde skicka iväg dom stora till dagis/skolan.
Bara jag o Felix kvar - o vi var ju skittrötta, så efter frukosten passade vi båda på att vila lite :))
 
Men sen tog dagistiden slut o den där sura o griniga Kasper kom hem igen.. O jag tappade humöret, så att säga ;)
Tur att älskling e så bra på att fånga upp situationen när jag inte hanterar den, hahaha...
Vad skulle jag göra utan honom?!? ;)
 
O nu sitter jag helt färdig i soffan, fastän jag inte har gjort ett skit idag.. Jag har inte ens varit ute, förutom den där turen längs gruset för att ställa ut soptunnan, men det räknas nästan inte... Hahaha..
 
Så nu ska jag fortsätta mitt surande.. Längtar tills imorrn när pms:en troligtvis e borta ;)
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0