Vilken morgon!!

Ja, fy!
 
Jag o Sandra var ju hemma hos min vän Ullis igår kväll.. Det blev ganska sent, men jag hade vääldigt roligt :) Så visst visste jag att jag kanske skulle vara onödigt trött nu på morgonen när barnen ska iväg till skola o dagis.
Men att det skulle krångla såhär?!
Min cykelnyckel e heelt borta?!? O eftersom klockan närmade sig 08:15 med enorma steg så insåg jag att jag inte skulle hinna.. O det känns ju sjukt värdelöst att behöva börja gå den biten, så sent.. Då skulle inte Jonas vara i skolan förrän kl 9.. Så jag ringde älskling (som var på jobbet) o frågade om han visste var nyckeln var. Men icke..
Det hela slutar med att älskling kommer hem från jobbet o kör iväg barnen med bilen..
Så nu sitter jag här o känner mig helt misslyckad! Jag HATAR när saker o ting krånglar!!!
Fan, det e tusen saker att hålla reda på om dagarna..
 
Ja ja, jag får lugna mig lite.. Jag hoppas att det går lättare att hämta barnen sen :)
 
Hur som helst så var det jättekul hos Ullis :) O hennes familj e ju heelt underbar.. O hennes son Nelson sjöng o spelade gitarr - Han har blivit så stor.. Herregud, jag kommer ihåg när han var i Jonas ålder o jag var barnvakt eller han bara kom förbi för att leka med Jonas :) O nu e han en vuxen man??
Hjälp!
Men han o hans bror Alexander e 2 helt fantastiska söner o jag hoppas innerligt att mina söner växer upp o blir som dom :))
Jag passade på att spela in Nelson när han var i sitt esse - Man vet ju aldrig, tänk om han blir känd?? Hahahaha..
 
Här e en bild på honom in action :)
 
Känner på mig att det kommer gå väldigt bra för den här killen o hans bror :))
 
Nu e det dags för Felix att äta gröt o sen ska jag slappa framför datorn med ett avsnitt av "Arrow" :))
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0