En liten dröm...

Ni skulle se den oerhört fina gamla sommarstugan som e till salu... JAG VILL HA, JAG VILL HA!!!!!!
Såååå fin...
Nu e jag kär!
 
Åååhh, mina drömmar for iväg direkt... Ja, jag ger det ett par år till, sen jäklar ska jag ha en sommarstuga :))
Där jag bara kan rå om mig själv o mina nära <3
 
Det e relativt bra med mig ;)
Jag har min 5-nätters vecka nu, så det e en hel del jobb, men sen e jag ledig en hel vecka :))
Det gillas skarpt :)
 
O så måste jag berätta om min upplevelse igår kväll/natt.. Jag öppnade ytterdörren, klev ut på plattorna o där...där ligger den.....KRÄFTAN!!
Först vet jag inte om den lever eller e död, färgen var ganska svår att urskilja sådär i mörkret, men han såg ju inte kokt ut i alla fall, hahahaha!!!
Men efter en närmare titt så rörde han på sig o sakta men säkert passerade han platta efter platta..
Ja, jag var lite rädd.. Jag gillar dom kokta, men sen räcker det!
O jag kunde inte i min vildaste fantasi förstå varifrån den kom.. Men sen slog det mig, grannen har haft 2 st i sin lilla damm... Undrar om den möjligtvis kan komma därifrån?!
Martin var inne o frågade grannen, men han ser ju liksom inte sina kräftor, däremot verkade han lite överraskad över att den tagit sig ur o till oss :)
Hade jag inte varit så mesig, så hade jag kunnat fånga den, men NEJ!!
 
Idag blir en lugn dag..
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0