Lite äventyr!!

Idag efter att Jonas spelat match, 2 förluster o 1 vinst :) så drog vi iväg till matfestivalen i Skövde :) Det blev en hel del karusellåkande o sen blev det dags för matintag, men då var det tydligen även dags för spöregn, så min lilla langos åt jag genomvåt under ett träd, hahaha..
Efter det var det dags att springa till bilen som stod parkerad vid tingshuset, hahaha... Ja, jag kommer inte ihåg när jag var så genomblöt sist... Men kul hade vi!
 
Sen hem o byta om för att dra till syster Sandra o färga hennes hår, just nu sköljer hon ur färgen, så det blir spännande o se om jag lyckats eller inte ;)
Jonas följde med hit, nu sitter vi o äter lite chips/godis o dricker ett glas vin (inte Jonas då förstås, hahaha).
 
Snart ska vi pallra oss hemåt.. Jag e helt galet trött idag! O huvudvärk deluxe!
 
Igår hade jag en släng av psykbryt - fick ur mig en hel del faktiskt. Hann dock även med ett besök på Öppna Förskolan med dom små killarna.
Kände mig tyvärr väldigt sårbar, så minsta motstånd med Kasper så fick jag pressa in tårarna som ville ut. Inte kul att känna sig så svag o sårbar, definitivt INTE offentligt..
O speciellt INTE i SKARA!!!!
 
Nä, nu ska jag återgå till vinet :)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0