10 dagar kvar!

Herregud, bara 10 dagar kvar till julafton :D
Jag älskar julafton, nästan mer än barnen, haha!
 
Det mesta i julklappsväg e klart nu.
Felix e klar.
Jonas e så gott som klar, bara lite finslip.
Kasper e det en del kvar till, men det e bara för att det e så svårt att handla till honom.. Haha
O älskling e klar :)
 
Far/mor/svär föräldrar e klara sen en tid tillbaka :)
 
Faddrarna har jag bestämt vad dom ska få, det e dock inte färdighandlat än :)
 
O så satt jag nyss o klickade hem lite kläder till Kasper - Något fint som han kan ha på sig på julafton, men då råkade det glida ner en hel del till mosters lilla prinsessa (som dock inte e född än) också, haha..
Jag kan inte låta bli!
Jag kommer bli en sjukt jobbig moster.. Ånej, stackars syster!!
Men, har dom låtit mig vänta SÅHÄR länge på ett litet syskonbarn, ja då får dom skylla sig själva :)
 
O min svägerska Therese handlade nya termoleggings till mig på Ullared i veckan, o dom e sjuuukt sköna! Kommer gå i dessa jämt nu!
Nu vet ju alla redan (dom som känner mig) att just leggings e mitt favoritplagg ;)
 
Jag har även kommit igång med träningen igen :DD
Denna vecka hann jag med 2 ggr, nästa vecka har jag redan 2 spinningpass inbokade men planerar att gå i alla fall en gång ytterligare för att hänga med min kompis CrossTrainern ;)
 
O idag bär det av till vännen Jenny - Det väntas en träff med oss tjejer :)
O lite vin förstås ;)
Jag köpte en ny sorts rosévin igår o var givetvis tvungen att provsmaka den redan igår o den var mycket god :)
 
O så var vi iväg o köpte tomte/pepparkaksgubbe dräkt till dom små terroristerna, det vankas ju luciatåg i nästa vecka :))))))
 
Nä, nu ska jag följa Kasper till en kompis :)
 
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0