JOBB!

Ja, det känns helt galet, men jag ska göra min fösta jobbkväll ikväll!!! :D
O givetvis på ett ställe jag inte varit på, på över 5 år, hahaha!!
Ja, jag e sjukt nervös :S
Men, det ska givetvis bli jättekul, har en hel del pass inbokade nu i december, just där!
 
O har precis lagt till mina andra 2 ställen också, så förhoppningsvis blir det en del nattjobb framöver :)
jag ÄLSKAR nattjobb, speciellt på V-gården, så jag hoppas innerligt att dom hör av sig snart :))
 
Jag har även varit på Af o skrivit in mig.. Känns ju helt onödigt med tanke på att jag varit i kommunen i 7 år nu, men måste det för att rädda min SGI på försäkringskassan, ifall jag måste använda dom..
Men men, nu e det i alla fall gjort.
 
Måste även ta tag i den där körkortsgrejen snart.. Egentligen vill jag inte, känns inte som att jag behöver det, plus att jag e sjukt rädd för bilar - i alla fall bakom ratten.
Men måste enligt kommunen..
Vet inte hur jag ska få ork o tid till att läsa o köra med 3 barn hemma.. Får väl kanske använda dagis medan jag pluggar?? Får man göra så??
Det får jag kolla upp..
Blir dock inte riktigt än.. Ni som känner mig vet hur det e, jag har ju haft körkortstillstånd flera ggr, hahaha!!
 
Nä, nu ska jag lägga in lite dagis/fritids tider :)
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0