Alla ♥ dag

Ja! Tänka sig att denna dagen redan e här :)
 
O vad e väl bättre än min lilla alla  ♥ dagspresent i form av en myshelg i Ggb - bara jag o Martin :)
Det ni, det händer INTE ofta, hahaha...
Ska bli jättemysigt :)
Vi ska gå på restaurang o se Magnus Betnér ;)
 
Idag ska jag jobba igen, ska bli jättekul.. :) Har även ringt en hel del viktiga samtal idag, rooligt :)
 
O dom stora killarna ska till moster Sandra idag :) Det blir nog himla kul för dom :)
 
O igår kväll hade jag en riktigt rolig kväll i min ensamhet - Hade svägerskan Therese i telefonen o så googlade o youtube:ade vi ;) Jaaa, ni kan lätt gissa vad vi tittade på... HAHAHAHA..
O sen råkade jag säga att en viss Ian Somerhalder har det där "sneda, brutala, sexiga leendet", hahaha.. O ja, Therese avled nästan av skratt, hahaha..
Men vaddå?? Han har ju det :))
 
O så kommer en badbild på våran lilla kille :) Han älskar att bada i sin fina badstol som han fick i julklapp av moster Sandra :)
O så lite andra bilder oxå ;)
 
Efter det varma badet :)
Försökte få till en bild på oss två, men det blev inge bra, hahaha...
 
Sådär ja, nu e Felix skitsur o gapar på mig så jag får väl ge mig helt enkelt :))
 
O förresten så saknar jag era kommentarer, inte ok!!! ;)
Kommentera  mera!!!!
;)
 
 
Tjing...


Kommentarer
Eva

Men va härligt med en gbg helg!
Njut o ladda batterierna.
Kram

2013-02-14 @ 15:26:03
URL: http://evaskids.wordpress.com
Eva

Men va härligt med en gbg helg!
Njut o ladda batterierna.
Kram

Svar: Jaa, det ska vi :))
Irene

2013-02-14 @ 18:12:51
URL: http://evaskids.wordpress.com
Eva

Men va härligt med en gbg helg!
Njut o ladda batterierna.
Kram

2013-02-14 @ 18:31:33
URL: http://evaskids.wordpress.com
Anki

Söt Felix, man vill ju bara äta upp honom :)

Svar: Eller hur :))) Jag e allt lite kär i honom ;)
Irene

2013-02-15 @ 07:42:05
carita

undra vad det är du har i örat ,eftersom felix tittar så hihi

Svar: Eller hur... Han fattar ju inte när man pekar :)
Irene

2013-02-16 @ 23:49:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0