Att promenera...

Ja, det e inte skitlätt direkt... Det trycker o pressar i hela munnen när jag försöker mig på en liten runda? Konstigt?! O så börjar det givetvis blöda i munnen oxå!!!
Men jag tog mig ändå en liten promenad till VC o stannade på Öf en stund med Felix :) Såå mysigt.. O när jag kom dit så insåg jag att vi inte varit där på 2 månader? Ja, herregud vad tiden går fort..
O Felix var inte blyg han inte, han visade glatt upp sina framsteg :) Han ålade; gungade på alla 4 o log till varenda människa som tittade på honom :)
Sikket litet charmtroll vi har :))
O jag bjöd Helen o Christina på glada skratt ;) Ja, av någon anledning så tycker dom att jag e väldigt rolig - o jag e ju givmild o bjuder på mig ;)
 
Men nu e jag hemma igen, nyss ätit mat, svalt mina dagliga smärtstillande tabletter o ska mysa framför ett avsnitt av VD ;)
Ja, jag har redan sett avsnittet givetvis, men vill bara mysa till det lite, hahaha...
 
Igår kväll tittade jag på en film vid namn "The Last Song", som skulle handla om 2 barn, varav den ena en rätt bitter tonåring skulle åka till sin pappa över sommaren..
Ja, det lät som en riktigt mysig film, men inte fan stod det att pappas skulle bli sjuk o dö.. Ja, så där satt jag i 45 min o bölade som om det hände på riktigt, hahaha..
Så med andra ord fick jag somna med huvudvärk... Hahaha!!!
 
Nu dags för en kopp kaffe, Paul o Ian ;))
 
 
 
Tjing...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0