Bio!

Ja, slö som jag e i kroppen, så blir det inte mycket utevistelse för mig mer än handling.. Men så bjöd fina Stina ut mig på bio idag :) O där satt vi i biosalongen i 45 min, tills dom slutligen meddelade att någon apparat gått sönder, så det blev ingen bio idag, hahaha..
Så att, vi åkte hem igen :) O efteråt fick hon ut mig på en liten promenad, får väl erkänna att det var rätt gött att komma ut ändå.. Jag e ju inne alldeles för mycket!
 
O så har jag introducerat välling för Felix idag :)) O hittills har det gått bra :)Tänka sig att han e så stor nu, han ålar sig fram ordentligt nu, det går riktigt snabbt o han e även på väg att sätta sig upp ibland :)
Han kan sitta, men jag tror inte att han gillart.. Jag undrar om det inte e obehagligt med alla fläckarna - han har ju som mest på ryggen o skinkorna ;)
Han e även uppe i krypställning o "juckar", men när han försöker ta sig framåt, så skjuter han ifrån med både benen samtidigt o då landar han på magen, hahaha..
O idag har han varit väldigt mammakär <3 Myyyyyyys..
 
Martin o Kasper åkte till Stellas lekland med Johan o Douglas idag.. Johan ringde igår o frågade om dom skulle hitta på något, men då var redan Kasper på dagis.. Så idag hämtade Martin honom lite tidigare :)
Jonas ringde över en kompis under tiden :)
 
O så har jag tvättat som en gnu.. Helsikke vilken tid det tar, o såå mycket kläder vi äger, hahaha..
O imorse när Martin kom hem efter jobbet, så stod jag i pyjamas i full sjå med att få barnen i ordning inför skola/dagis - helt slut. Ja, jag e definitivt INTE en morgonmänniska, haha..
En dusch senare, inget smink o sletkläder - så kommer älskling hem o säger: "Vad fin du e".. Ja, jag kan inte annat än att le.. Sikken kille jag har, haha.. O jag som inte ens ansträngde mig idag, hahaha..
Så nu kan jag sluta sminka o fixa till mig ;)
 
Nä, nu ska jag se klart den här serien på tv som jag o älskling har börjat följa :)
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0