Bloggtorka??

Haha, ja det skulle man kunna tro ;)
 
Bion med Stima blev i alla fall av i fredags, o filmen var helt ok.. Inte skitbra men inte skitdålig heller :) Efter bion blev det ett glas vin på Enjoy :)
O så kom lillasyster Sandra hit i fredags o stannade tills igår.. Men innan hon hann åka så fick hon även äran att passa barnen medan jag var iväg o hjälpte vännen Jenny att flyttstäda i huset (Martin jobbade) :)
O Felix var i sitt esse i natt o bestämde att hans kära mamma bara skulle få sova 3,5 timma, bussigt! Kasper var ju vaken tidigt o tittade på film i sitt rum, så vid kl 6 gav jag upp o ropade ner Kasper så han fick sällskapa Felix tills Martin kom hem från jobbet :)
Jonas sov inne hos mig, o han gick upp vid 6:30 o satte sig i soffan han med.. O kvar låg jag i sängen med ett halvt öga öppet, men så fort jag hörde Martin i dörren så slocknade jag som en klubbad säl, hahaha.. O jag gick upp kl 10:30 :)
Skönt!!!
Sen belv det även ett besök hos vännen Eva :) o jag fick mysa med finaste lilla Meya :))
Åååhh, gosungen <3
 
I övrigt har det varit lugnt.. :) Imorrn väntar arbete på en helt ny arbetsplats, ska bli spännande :)) Men innan det blir det badhuset med dom små, sen lite handling o sen ett ärende åt lillasyster :))
Kommer bli en fullspäckad dag :)
 
O så vill jag meddela att jag har hittat en ny serie att kära ner mig i ;)
"Beauty and the Beast"
Såå jävla bra!!
Känns skönt - Nu har jag "Grey´s" på onsdagar, "Beauty and the Beast" på torsdagar o fina "VD" på fredagar :)) Hahahaha.... Det går bra nu :)
 
O just nu tttar jag på "Frank Wagner", vilken vecka, hahaha...
 
O så jag o dom små grabbarna när dom väckte mig härom morgonen, hahaha...
Ursäkta bildkvalitén, men ibland vill inte kameran på mobilen :)
Hahaha...
 
O nu bär det av mot en ny vecka :)
 
 
Tjing...
 
 


Kommentarer
Syster Sabina

Åh vilka mysiga bilder :) moster saknar sina pojkar äntligen syns vi om några dagar :)

Svar: Jaaaa, det gör vi :)) Sååå mysigt :))
Irene

2013-02-25 @ 19:48:45
URL: http://sabinaeng.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0