Dagarna går fort ;)

Ja, dagarna verkligen springer iväg :) Såå mycket som ska göras o såå många planer ;)
 
Dagarna på det nya stället har gått jättebra o jag tror defintivt att jag kan komma att trivas där :) O i helgen blir det mer jobb, på V-gården :)
O så hoppas jag att jag INTE blir smittad av magsjukan, hahaha.. Men men.. Blir lite nattjobb iaf :)
 
Ikväll har jag myst framför en hel del "Arrow" avsnitt ;) Ännu en serie som jag hittat ;) Vad e det med mig o konstiga serier? O så blev det ett glas vitt oxå, ifall att jag blir sjuk i helgen ;)
Barnen har varit helt fantastiska idag - jag fullkomligt ÄLSKAR dagar som dessa.. Då allting flyter på o vi alla e sams :) Underbart!
 
Sådär ja! Då har jag skrivit lite :) Imorrn väntas Öf med de små barnen o sen ska Jonas o Martin simma lite :)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0