Detta suger!!!

Jaha, nu slutade internetsidan med alla mina avsnitt av "Vampire diaries" att fungera... O det som var sååå spännande, hahaha.. Men man kanske inte kan vara inloggad där huuuuur länge som helst, hahaha..
Ja ja, jag får väl testa lite senare ;)
 
Idag har älskling varit o hämtat ut mera medicin till mig, så jag kan hålla mig lite smärtstillad i alla fall. Kasper har haft hög feber hela natten, o jag har suttit uppe halva natten igen. Gick o la mig kl 04:30, då jag tempade honom sista gången.. Jag hade inte rätt alvedon hemma, så jag var lite orolig över hur varm han skulle kunna bli..
O han var så gott som uppe i 40 grader som värst.. Men nu har vi kunna handla mera medicin, så nu e han lite piggare, fått i sig lite saft, pratar lite o badat... Så han e väl snart sig själv..
O jag e trött...
Natten till igår sov jag 4 timmar, somnade kl 05:30 pga att jag hade så oerhört ont i munnen o magen.. Får ju apont i magen av alla dessa smärtstillande :(
Så ikväll ska jag lägga mig tidigt i alla fall :)
 
Nä, nu ska jag försöka bryta mig in på filmsidan igen o se om jag kan se dom sista avsnitten ;)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0