Faaan då!!

Ja, det e väl klart att jag ska ha ondare i munnen idag än igår!!!! Sååå tråkigt...
Det känns som en ilande smärtsam värk?!? Jobbigt som satan i alla fall.. O det gäller hela vänstra sidan av käken fram till framtänderna :(
Så ja, idag har det blivit smärtstillande var 4:e timme :(
Ska ringa till tandläkaren imorrn o prata med dom, läste lite om det på 1177 o där stod det att om smärtan höll i sig så kanske man har fått en infektion, lika bra att kolla..
Speciellt med tanke på UL nästa vecka :(
Scaaaryyyy... :/
 
Förutom detta så har vi varit hos Martins mormor idag på middag, mycket trevligt.. Det var vi 5, svägerskan Therese o hennes dotter Haylie (David jobbade) o så var det Martins kusin Alexander o hans tjej Sandra :)
O det blev kalkon till middag, huuuuur gott som helst :)
 
Kasper har varit i sitt esse idag, sur o tvär hela dan.. Gapat o skrikit för minsta lilla... Men Jonas har varit på väldigt bra humör, förutom de stunder då Kasper bråkat med honom förstås, hahaha..
O Felix har varit lika glad som han brukar, somnade 19:30 som han brukar, men vaknade helt plötsligt kl 21:30 o gallskrek, han har fortfarande inte lyckats somna om..?!
E ju väldigt ovanligt att Felix inte somnar/sover när man lagt honom.. Han vaknar ju tidigast kl 03, om ens det.. Men men, kanske lite magknip?!
 
Nä, nu har jag tagit en medicinkur precis, så nu ska jag lägga mig i soffan en stund o tycka synd om mig själv..
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0