Fan!

Har en väninna som just nu mår väldigt dåligt. Det e mycket runt omkring henne, hon e ledsen, rädd, deppig o oerhört skör just nu!
O jag gör ALLT jag kan för att hjälpa henne i den mån jag kan.. Även om jag inte ens kan föreställa mig vad hon går igenom just nu, så e jag inte dummare än jag förstår att något e allvarligt fel.
Jag önskar att jag kunde ta bort all smärta, depressionen o rädslan, men jag kan inte.. Men jag e rädd att detta kommer sluta värre än det värsta tänkbara!
Sms:en jag fick idag, fick mina ögon att fyllas - det e inte tänkt att man ska må så.. O det gör extra ont när det e någon som står mig så nära!
 
Fan!!
 
 
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0