Igår o idag!

Ja, igår började vi dagen med ett besök på badhuset med dom små, det blev en succé.. Det enda tråkiga e att jag ännu en gång vuxit ur min bikini, alltså överdelen.. Så jag tänker inte skaffa fler barn nu, hahaha..
Men Felix o Kasper älskade att bada - Felix första gång faktiskt :)
Tyvärr var v nog där liite för länge, för Felix var väldigt trött när vi åkte därifrån..
 
Sen drog jag iväg på jobb - till det nya stället.. Jag var sjuuuuukt nervös innan.. Men väl där så gick det riktigt bra.. Kände mig tyvärr väldgt hängig framåt kvällen, o med alla magsjukebakterier överallt så blir man ju livrädd, men jag gjorde som älskling o tog ett glas whiskey på kvällen, hahaha.. Har dock ett inbokat pass imorrn, ska ringa dom ikväll o se hur det ser ut.. :)
Jag vill ju så hemskt gärna jobba - men vill så gärna att all denna magsjuka ska försvinna :(
Kan jag verkligen ha lurat magsjukan 3 ggr??? Vet inte, men jag hoppas :))
 
Idag jobbar älskling, så jag o Felix ska ta en skön promenad i solen, handla o sen hämta grabbarna på skola/dagis :) O så gissar jag på att det blir tacomys ikväll :)
 
Nu ska jag ta mig en efterlängtad kopp kaffe o mysa till ett bra avsnitt av VD :)
 
 
Tjing...


Kommentarer
Sabina

Nytt ställe nu? Vad roligt :) Ring och berätta ikväll :)

2013-02-26 @ 11:05:58
URL: http://sabinaeng.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0