Jisses!!!!

Ja, det blev inge mer jobb för mig i helgen.. Kände mig förbaskat hängig igår kväll när jag kom hem, så jag ringde jobbet o sa att jag inte kommer resten av helgen.. 
Det e inte värt det.. O det suger ju om barnen får det.
Jag mår myket bättre nu efter att ha fått sovit ut ordentligt.. Känner mig hemsk som lämnar dom lite i sticket, men känner att jag inte har något val.
Igår föll en till ur personalgruppen bort efter bara 3 timmars arbete.. Nu har det inte varit någon magsjuka just där jag har varit, men fortfarande så springer ju personalen emellan avdelningarna..
Men men, jag hoppas att det lägger sig snart, så att jag kan komma tillbaka igen... Tycker ju så mycket om stället :)
 
Jonas o Kasper sov hos Sandra natten mellan tors-fre, o igår när dom kom hem så åkte Jonas direkt till sin kompis Filip o har sovit där, Martin ska hämta honom om en liten stund :)
O jag ska faktiskt ta karl o barnledigt ikväll i mysa med vännen Agneta, hemma hos henne :)) Det blir trevligt :)
 
Nä, nu ska jag titta på reprisen av "Sveriges mästerkock" :))
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0