Kaffe :)

Det e precis vad det e dags för nu :))
 
O ang igår så gick det skitbra på jobbet, jag e riktigt nöjd själv över hur bra det flöt på trots att jag inte varit där på nästan 1 år :) O Kerstin som jag jobbade med verkade ganska nöjd hon oxå, hahaha..
Det var verkligen jättekul att jobba igen :)
 
Idag jobbar älskling, så jag o barnen e själva - vi börjar med att gå o handla, sen e det hämtning av Jonas i skolan o sen i e.m/kväll hoppas jag på att få se det senaste avsnittet av mina älskade vampyrer ;)
 
Min mun känns mkt bättre, jag e förbaskat öm när jag vaknar.. Det beror nog mest på att jag sover på just den kinden, haha.. Men efter lite alvedon o ibumetin så mår jag mkt bättre :) Har inte ont alls under dagen, faktiskt :))
Bra val att åka in akut :)
 
O igår på vägen hem från jobbet så pratade jag med min vän Anki i telefonen..
ÅÅhh, underbara, älskade Anki, vad jag saknar dig <3
Önskar så innerligt att du vore närmare mig...
Du e ju heeelt fantastisk <3
 
För övrigt blir dagen lugn, mest hemmaprylar som ska ordnas så som tvätt osv.. O om någon vänlig själ känner för att snicksnacka lite med mig, så e det mer än välkommet :))
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0