Mera jobb :)

Ja, nu har jag utökat jobbsidan :)) Rooligt :)
 
O jag fick precis veta att den där förbaskade maginfluensan har drabbat hittills 3 st äldreboenden, varav det ena har stängt helt!
Helt sjukt!
Hur e det möjligt? O jag tycker så förbaskat synd om de boende..
 
Jag har även ringt till min läkare igen, väntar fortfarande på provsvaren o plus att jag vill prata lite ang mitt mående just nu.
Jag e ju så sjukt trött nu för tiden. Men men, det blir säkert bättre :)
 
O snart ska jag börja med kvällsmaten, har dock inte riktigt bestämt vad vi ska äta än.. O imorrn ska Martin o Kasper åka iväg en sväng till Stellas lekland :) Det kommer han älska :)
Jag stannar hemma med Felix :)
 
Nä, nu ska jag passa på att vila medan Felix vilar ;)
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0