På bättringsvägen??

Ja, jag hoppas det.. Idag har jag inte haft sådär jätteont, jag har heller inte behövt ta smärtstillande var 4:e timme.. Jag vågar inte hoppa högt än.. Dock gör det fortfarande ont att bita ihop, så det får jag vackert vänta med..
Men, det e så väldigt skönt att kunna äta normal mat igen, jag e lagom trött på nyponsoppa nu ;)
Dock undrar jag om läkarn slog sönder käken på mig, e ju liksom ansträngande att stänga munnen ordentligt, haha.. Så om någon undrar varför jag står gapandes i ett hörn, så vet ni varför.. Jag kan inte annat :)
 
O jag e sååååååååå sugen på en hamburgare, vet dock inte om det e det bästa matalternativet när jag svårigheter med att gapa stort, haha.. Men men, jag kanske gör ett försök ;)
 
O ärlig som jag e, så får jag väl helt enkelt berätta att verkligheten kom ikapp mig idag..
Jag älskar mina barn - det bästa jag gjort.. Men dessa dagar har tagit ut mig helt.. Så vid lunchen bröt jag ihop, hamnade snyftandes på golvet intill spisen - o där satt jag i 5-7 minuter o bara släppte lite på trycket..
Kändes väldigt skönt efterråt :)
Men jag hatart.. Jag avskyr när jag får erkänna mig "svag"..
(o Eva, detta får du inte berätta för Johan, jag e ALLTID tuff o stark ;) Hahahaha... Jag vill ju inte riskera att bli retad. hahaha..)
 
Ikväll ska jag även pröva att äta godis :)) O glömde jag säga att jag har extrema ilningar där tanden satt?? ;) Ja, jag ser verkligen fram emot nästa besök hos doktorn, o då vill han ha 2 tänder!!!
Så då lär ni inte höra något från mig på ett tag ;)
 
Nä, nu ska jag sällskapa älskling när han kollar på tråkig hockey.. :)
 
O förresten.. JONAS E FRISK :)))
Så nu håller jag tummarna att han håller sig frisk - sikken envis feber han hade - varade i 7-8 dagar?? Så idag e Jonas hemma hos en kompis o leker, antar att han har vääldigt roligt :)
 
Tjing...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0