Sådär ja.. :)

I morse när jag vaknade så ville jag gråta av smärtan i munnen..  Så jag ringde ännu en gång till käkkirurgin för o kolla  med dom, dom gav mig en akuttid, så 1 timme senare var jag där..
O det visade sig att efter en sån här operation så ska det lägga sig som en blodklump i hålet, som skydd.. Vilket inte fanns i mitt fall, utan jag hade ett fint hål rakt ner till benet :/
Så hon förstod verkligen att jag lidit, för hon sa att detta gör JÄTTEONT!!
Nähä!!! ;)
Så hon gjorde i ordning såret o la ner något där i som ska ligga där några dagar som skydd :) O jag mår redan mycket bättre, inte alls någon direkt smärta :)))
Såå glad e jag :)
 
O när jag var klar där så hade jobbet hört av sig, så det blir visst till att jobba kväll ikväll :)) Ska bli jättekul :)
 
O jag har köpt nya byxor, som jag fullkomligt ÄLSKAR :))
Såhär ser dom ut o dom e helt sjukt sköna.. Hade inte trott att dessa var något för mig, men ack så fel jag hade, haha..
Helt klart nya favoritbrallan... Vet inte riktigt vad dom kallas, men det e ingen mjukisbyxa.. Utan en lös skön modell :)
 
Jag var även på jobbet o fixade med min delegering, den har gått ut nu när jag varit hemma så länge.. O SSK tyckte att jag såg så himla fräsch o snygg ut, hahaha..
Hoppas jag går hem hos mina gamlingar ikväll oxå ;)
 
O när jag slutat jobba ikväll så ska jag o älskling titta på "Taken 2" :))
 
O nu e det bara 1 dag kvar till mitt älskade "VD" :))))) Ja, jag e beroende av dessa bröder, hahaha..
Men som min vän Stina så igår, det gynnar Martin ;) Hahahaha...
 
O jag e en aning öm i halsen efter UL igår, men annars mår jag fint.. Ska bli skönt med en promenad till jobbet sen, jag har ju inte varit ute o gått på evigheter nu.. :)
 
Stackars Kasper sitter i soffan med en tallrik mat framför sig, men får inte ner något alls :(
Han e verkligen inte pigg :(
 
 
Nä, nu ska jag sluta skriva, ska ta en god kopp kaffe o njuta av att inte ha ont ;)
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0