Skype :)

Igår kväll pratade jag med finaste Jennie via Skype :)))
Jag o Jennie har känt varandra i 22 år :) Hon bor dock i Grekland sen några år tillbaka o innan dess bodde hon i England några år..
Men det var sååå fantastiskt kul att prata med henne, o samtidigt så overkligt att se henne o veta att hon e såå långt borta, hahaha..
Tekniken e ju fantastisk ;)
O vi lever så otroligt olika liv, jag här med Martin o barnen - ett riktigt svenssonliv ;) Medan hon jobbar på en lyxyatch (tror det stavas så), lever ensam o reser mkt i jobbet :)
Jag har i alla fall bestämt att inom något/några år så drar jag o Martin dit :)))
 
O nu längtar jag redan till nästa pratstund :))
 
Jag har fortfarande apont i munnen, jag hoppas dock att det lägger sig lite under dagen, annars har jag en bokad tid hos käkkirurgen imorrn :) Dock hade jag inget ont alls i natt, det var sjukt skönt.. :)
 
Nä, nu ska jag googla lite ;))
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0