Trött.....

Ja, jag e helt galet trött... Min kropp e liksom i viloläge.. Usch, så tråkigt det e...
O så suger det att jag har behövt tacka nej till flera jobbpass!
Fan.
Jag vill verkligen inte lämna dom i sticket, jag vet hur svårt det e, men jag har inget val.. Jag mår verkligen inte hundra.. O så var det hos Agneta oxå.. Hon bjöd på skitgod mat + efterrätt, jag åt men efter en stund så tog det bara stopp...
Jag har så väldans ont i magen, o det har jag haft sen i fredagskväll :(
 
Men men, jag ligger väl här i soffan o tycker synd om mig själv helt enkelt.. O så en gnutta dåligt samvete oxå för att jag inte e på jobbet :(
 
Nä, nu ska jag fortsätta deppa o spela "Candy Crush"...
 
 
Tjing...


Kommentarer
Anonym

Hahaha, din candy crush torsk :P

Svar: Hahahaha... Såå kul ju :D
Irene

2013-02-28 @ 23:47:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0