Ååhh, äntligen :)

Ja, idag mår jag faktiskt riktigt skapligt :))
 
Jag o Felix tog en promenad till vännen Eva på förmiddagen, först bakade vi o dansade lite i köket - det blev en hallonpaj :) O den tog vi med oss dit.. Alltid lika roligt att leka med Eva o lilla Meya (ja, Johan var hemma oxå men honom lekte vi inte så mkt med) ;)
O lilla Meya blir en hel månad gammal imorrn :)) Tänk så fort den månaden har gått, även om det känns som om hon har funnits huuur länge som helst, hihi..
 
Slänger in en bild på mig o Felix när vi dansade omkring i köket ;)
Detta bör inte läsas av gravida, hahaha..
Men igår kväll tittade jag på "riskförlossningar", väldigt spännande o häftigt med allt dom kan göra för dom små bebisarna. Men samtidigt kände jag - 3 graviditeter, 3 förlossningar o 3 barn där det gått bra.. Jag e defintivt klar med mitt barnafödande, haha..
Det kan ju hända precis vad som helst under en graviditet.. En kvinna drabbades av att något med moderkakan växte in i hennes livmoder - någon slags tumör. Ända sättet att rädda henne var att förlösa henne för tidigt med kejsarsnitt (vid vaginal förlossning skulle hon förblöda) o sen även ta ut hela livmodern o därmed sterilisera henne.. Hon var ca 25 år o det var hennes andra barn.
Helt galet.. O denna sorten tumör kan man ju bara få av att vara gravid.. Konstigt egentligen..
Men både hon o hennes bebis klarade sig fint :)
 
Nä, nu ska jag umgås lite med Martin innan han drar till jobbet en liten sväng :))
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0