Ajabaja!!!

 
Ja, nu har jag fått kritik för att jag inte bloggat på några dagar, hahaha.. Ja, jag har nämligen inte använt datorn alls faktiskt..
Vi har nämligen fixat i ordning Kaspers nya rum :))) Vi har ju låtit ett rum stå helt ogjort, för tanken att Kasper ska flytta upp så småningom har ju hela tiden funnits.. O nu så, nu bestämde vi oss för att göra i ordning det..
Åååhh, såååå fint det blev... Han ÄLSKAR det :)
 
Här e en för bild :)
O här har vi några efterbilder ;)
Först en när bild på tapeten :)
O så lite bilder på rummet :)
Jaa, vi blev jättenöjda iaf :))
 
Än så länge så e alla dörrar här hemma bruna, men tanke e att dom ska bli vita - men vi har inte bestämt om vi ska lämna in dom eller köpa nya.. Men som sagt, vi har ingen brådska :)
 
 
Vi har även hunnit iväg till lekparken idag - alltid lika roligt på lekparken, jag tror inte att man kan ha tråkigt där ;)
 
O jag ska snart väcka Felix, han ville visst lägga sig kl 17:30, haha.. Men e inte säker på att han kommer kunna sova hela natten om jag inte tar upp honom en sväng.. Lr så vaknar han bara extra tidigt imorrn...
Stackars min sambo ;)
Hahaha...
 
Nä, nu ska jag vänta in Jonas som e hos en kompis o sen blir det till att påbörja nattningen så småningom.. O ikväll ska jag gosa ner mig i soffan med en skål med popcorn ;)
 
Tjing...


Kommentarer
Agneta

Blev jätte fint ju! Förstår att Kasper är nöjd! :)

2013-01-21 @ 20:20:17
Eva

Men så fint, då får Douglas komma över någon dag så e kan inviga det nya rummet med lek:-)

Svar: Jaa, det tycker jag :)
Irene

2013-01-21 @ 22:25:03
URL: http://evaskids.wordpress.com
Michis

Det blev jätte fint :-) önskar jag också hade riktiga rum att göra fina.

Svar: Tack :)
Irene

2013-01-23 @ 23:00:52
URL: http://Mixia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0