Allvarligt!?!

Vad kul det e när man klickar in på banken för att betala månadens räkningar o inser att man glömt/missat att ansöka om föräldrapenning.. VA!!
Snacka om att jag har blivit glömsk, hahaha...
Men men, snälla försäkringskassan e ju snälla att dom gör en snabb utbetalning i nästa vecka ;) Gullungar ;)
 
Men nu e iaf räkningarna betalda :)
 
Fast jag har verkligen ett minne av att jag har ansökt, haha... Men nu hoppas jag på att få arbeta lite snart så jag slipper hålla på med detta hela tiden :)
 
Idag har jag även börjat gå igenom ALLA mina barnkläder, o ja, det finns ju minnen i varenda plagg, haha.. Men satan vad jag har kläder ;)
O vännen Ania har beställt ett litet paket för 300-400 kr, det var väl lite sött? :) Så jag sitter här o vänder o vrider på varenda plagg, haha...
 
O på tal om kläder så ringde käkkirurgin o bokade in mig för operation närsta vecka... HJÄLP!!
Ja, jag känner mig allt lite nervös, men det ska bli förbaskat skönt att slippa dessa dumma visdomständer en gång för alla.. ;)
O så hoppas vi att det läker fort eftersom jag snart ska in på UL via strupen oxå, haha.. Det blir kul med stygn i hela munnen :)
Spännande..
 
Ja jisses, sikken vår jag har framför mig :)
 
Nä, nu kallar kläderna.. Om någon av er e sugna på lite kläder så e det bara att hojta till :) Jag e inte så väldans dyr, säljer dom mest för att jag inte har plats, o pengarna som blir skänker jag till mina barns konton :))
Det e ju faktiskt deras kläder :))
 
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0