Bättre??

Ända sen Felix föddes så har jag mått lite halvtaskigt, mycket illamående, magsmärtor o avsmak för vissa saker som t.ex kaffe, viss mat osv.. Men nu tror jag att det börjar reda upp sig :)
Undrar dock varför det hängde kvar så länge? Jag har hört att det kan vara så när man haft en väldigt jobbig graviditet, men denna var ju som en gudagåva om man jämför med graviditeten med Kasper :P
 
Nu längtar jag efter kaffet som e på bryggning i köket ;)
 
Jag har haft några lugna dagar... O idag kommer lillasyster Sandra hit :)) Var ju flera veckor sen vi sågs sist :))
Martin jobbar i helgen så då passade jag på att bjuda hit henne :)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0