Då var det gjort :))

O jag klarade det :))
Jag var dock lite nervös, e ju såå länge sen sist, hahaha... O jag insåg hur kul det e där :)
 
O när jag kom hem så blev barnen såå glada, fastän jag bara var borta några timmar, haha... Jag ska nog jobba flera ggr ;)
O maten stod serverad - Jag kan definitivt göra om detta ;)
 
o sen så har kvällen bara rullat på, barnen har varit glada o vi vuxna med, hahaha.. O så var det tvättning av barnen oxå, en efter en åkte dom ned i badkaret - o jag fullkomligt ÄLSKAR doften av nytvättad bebis :)
Ja, han börjar bli stor nu, men jag tror nog att man kan kalla honom för bebis fortfarande :)
O på tal om FELIX, så har han namnsdag idag :))
 
Nu ska jag sällskapa älsklingen när han tittar på Idrottsgalan :)
Han e intresserad o jag tittar för musikens skull ;)
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0