Då var det lördag :)

Lillasyster Sandra kom hit igår, det blev tacos med barnen o sen somnade vi gott :)
 
Idag har Jonas lekt med sin kompis o Sandra var ute med Felix o Kasper - dom matade änderna :) O då passade jag på att städa till det lite här hemma (läs oxå: smygäta godis) ;)
 
O älskling e iväg på ännu en fotbollscup, men kommer nog hem om en stund :) O just nu bakar Sandra o barnen, Felix tittar på o jag passar givetvis på att blogga lite :))
 
Hon e allt bra att ha den där Sandra ;)
Om någon e sugen på att låna, så hyr jag gärna ut en henne till en nätt liten summa ;) Bara o ringa!!
 
I natt sov Felix inte riktigt lika bra som han brukar, o jag e ju extra känslig när älskling jobbar natt, så jag vaknar för minsta lilla, så det har inte blivit jättemycket sömn. Så nu börjar jag känna mig riktigt trött..
Har suttit o tittat på ett program om träning, känner mig galet sugen att börja.. Ska bli sååå skönt när jag kan det igen :D
O snart e det dags för middag :) Blir hemmagjort potatismos med ugnstekt falukorv, alltid lika gott :))
 
Nä, nu ska jag väl sällskapa syster o barnen i köket ;) Hihihihihihi!!
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0