EN TILL.....

Jaaaa, älskade Felix har fått sin andra TAND :))
Ja, han ligger i minsann ;)
 
O jag har inte bloggat på några dagar.. Åkte på mirgän i förrgår, jag HATAR migrän.. O givetvis så jobbade älskling dygn, så jag var helt själv med grabbarna.. Jonas drog iväg till en kompis o Kasper satt i vardagsrummet med Felix medan jag låg däckad på sängen.. Fy fan... Hela dagen var sjukt jobbig..
Men det gick, konstigt nog..
O igår var jag fortfarande helt slut i kropp o själ efter migränen, så jag gjorde inte många knop alls...
 
Idag däremot, så har vi planerat inför Kaspers nya rum, ska bli sååååå skoj när det blir klart :) O då e nästan allt klart där uppe förutom att vi ska byta eller måla trappräcket o byta alla innerdörrar, men det e ju inget akut :)
Ja, det e som folk säger, när man har hus så finns det alltid något att göra :)
 
Känner mig dock fortfarande smått påverkad av migränanfallet.. Usch o fy.. O det blir bara värre o värre för varje anfall... Blä..
Men men...
Ska träffa läkaren om ngn vecka, får prova en annan medicin.. Denna funkade ju inte heller :(
 
O nu till något heelt annat :)
Under kvällens gång här hemma så har jag suttit o pratat lite med en "gammal" kompis.. Lr ja, gammal e hon ju inte, hon e yngre än mig, haha.. Men vi har inte setts på 10 år, haha..
Men ok - förutom den lilla träffen vi hade för 10 år sen ;) så e det 15 år sen vi sågs, haha.. Hon säger att vi setts en sväng för 10 år sen, jag minns inte det... Men jag minns ju iofs inte mycket alls, så e ju inte så konstigt om jag glömt bort det, hahaha..
 
Hur som helst - så blir jag väldigt sugen på att träffa henne snart :)
Ibland e facebook väldigt bra :)
 
Nu ska jag återgå till teven - GLADIATORERNA ikväll :)
 
 
Tjing..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0