Fika till frukost ;)

Ja, så startade jag min dag, hihihi... Våran vän Fredrik ringde imorse o frågade om han fick komma hit o låna våran dator - han behövde betala sina räkningar o deras var trasig..
O då köpte han visst med lite fika ;) så fika till frukost - bra diet ;)
 
Idag e Jonas hemma från skolan, hans feber e borta, men han e galet förkyld så jag har inte bestämt om han ska få gå till skolan imorrn.. O i samma veva som jag skrev detta så kommer Jonas o sätter sig intill mig i soffan med mystiska prickar på hakan.. Ser ur som om det kommer 3 st finnar intill varandra o sen har han en i närheten av mungipan.. Skumt!
Vad e det med mina barn o mystiska prickar????
 
 
Igår var vi iväg till svärmor på middag :) Alltid lika trevligt, Martins bror med fam var där oxå :) När vi kom hem blev det lugnt resten av dagen :)
O så var min mamma här igår o hämtade skinnsoffan som vi hade stående i garaget.. Den blev sååååå fin hos dom, som ett helt nytt vardagsrum, hahaha...
 
O nu vaknar visst Felix, han har sovit lite middag - o jag ska strax börja med lunchen.. Spagetti o köttfärssås står på menyn idag :)
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0